Specjalista ds. zakupów i obsługi floty

Firma z ponad 25 letnim doświadczenie w branży profesjonalnych usług czystościowo-porządkowych oraz ochrony osób i mienia w zawiązku z dynamicznym rozwojem i potrzebą rozbudowywania struktur poszukuje kandydatów na stanowisko:

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I OBSŁUGI FLOTY

Miejsce pracy: Sosnowiec

 Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń zakupowych
  • Negocjowanie warunków zakupu
  • Nadzór nad flotą samochodową (kontakt z salonami samochodowymi i serwisami, prowadzenie kart pojazdów, kart paliwowych, dbałość o stan techniczny samochodów)
  • Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego rozliczania floty samochodowej

Oczekiwania:

  • Przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Czynne prawo jazdy kat B
  • Posiadanie wiedzy ogólnej w zakresie mechaniki samochodowej

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • System motywacyjny i benefity pozapłacowe;
  • Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji;
  • Niezbędne narzędzia pracy.
tekst alternatywny

Prosimy o przesyłanie swoich CV poprzez przycisk „aplikuj” lub na [email protected].

Prosimy o zamieszczenie odrębnych zgód w dokumentach aplikacyjnych:

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na okres przyszłych rekrutacji nie dłużej jednak niż przez okres pięciu lat.