REFERENT DS. KADR I PŁAC

Zakłady Usługowe EZT S.A. w związku z dynamicznym rozwojem swojej działalności poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

REFERENT DS. KADR I PŁAC
Lokalizacja: Sosnowiec

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie akt osobowych;
  • Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, porozumienia, świadectwa pracy itp.);
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym;
  • Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy;
  • Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zleceń;
  • Przygotowywanie raportów, zestawień w zakresie kadr i płac.

 

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata;
  • Podstawowa znajomość prawa pracy oraz przepisów z zakresu wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych;
  • Dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office;
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu codziennych obowiązków;
  • Dobra organizacja czasu pracy.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze;
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

Prosimy o przesłanie swojego CV poprzez przycisk „Aplikuj teraz” lub na adres mailowy rekrutacja@ezt.pl.

W korespondencji prosimy o zamieszczenie odrębnych zgód w dokumentach aplikacyjnych:

  • Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
  • Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na okres przyszłych rekrutacji nie dłużej jednak niż przez okres jednego roku.
  • Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku – zdjęcia zawartego w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
  • Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku – zdjęcia zawartego w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych nie dłużej jednak niż przez okres pięciu lat.