
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, miejsce pracy Sosnowiec
Zakres obowiązków:
- Analiza ogłoszonych postępowań przetargowych pod kątem zgodności usługi oraz zakresu z działalnością firmy
- Analiza oraz weryfikacja dokumentacji przetargowej w świetle obowiązujących przepisów w szczególności ustawy Pzp
- Sporządzanie dokumentacji przetargowej i nadzór nad jej poprawnością, składanie ofert
- Udział w prowadzonych aukcjach elektronicznych
- Prowadzenie niezbędnych analiz, badań rynku, aktywności konkurencji
- Przygotowanie raportów, zestawień
- Odpowiedzialność za archiwizowanie dokumentacji
- Efektywna współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- Praktyczna i teoretyczna znajomość prawa zamówień publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- Skrupulatność i dokładność, umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop
- Benefity pozapłacowe w tym opiekę medyczną
- Szkolenia z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży
- Rozwój w strukturach firmy
APLIKUJ TERAZ
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z nami, prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy [email protected].
W korespondencji prosimy o zamieszczenie odrębnych zgód w dokumentach aplikacyjnych:
- Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na okres przyszłych rekrutacji nie dłużej jednak niż przez okres jednego roku.
- Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku – zdjęcia zawartego w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku – zdjęcia zawartego w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych nie dłużej jednak niż przez okres pięciu lat.