Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych dla osoby wskazanej przez kontrahenta do realizacji umowy z EZT Serwis Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych dla osoby wskazanej przez kontrahenta do realizacji umowy z EZT Serwis Sp. z o.o.


Informacja dotyczy przetwarzania danych osobowych :

  1. Pracowników i współpracowników Zamawiających z którymi zawarto Umowy,
  2. Pracowników i współpracowników Wykonawców z którymi zawarto Umowy,
  3. Pracowników lub współpracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców zaangażowanych w realizacje tych Umów,
  4. Osób fizycznych, w tym przedsiębiorców, które są stronami Umów.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1-2 ogólnego rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) informuję, że :

1) Administratorem Pani/Pana danych jest EZT Serwis Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Modrzewiowej 7, 41-219, Sosnowiec.

2) W sprawie ochrony swoich danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email : iod@ezt.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazanym w punkcie 1.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

Zawarcia umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. <

lub

Realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na realizacji umowy oraz zapewnieniu skutecznej komunikacji z osobami wskazanymi przez kontrahenta.

4) Zakres przetwarzanych danych.

Przetwarzane dane obejmują :
– imię i nazwisko,
– dane kontaktowe ( numer telefonu, adres e-mail ),
– stanowisko lub funkcję w ramach reprezentowanego podmiotu,
– inne dane przekazane przez kontrahenta w związku z realizacją umowy.

5) Pani/Pana dane osobowe pozyskano od Państwa pracodawcy lub podmiotu, w imieniu którego występujecie lub na rzecz którego działacie w związku z umową lub współpracą biznesową (czynności przed zawarciem umowy).]

6) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz upoważnionym pracownikom Administratora.

7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim.

8) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji i rozliczenia umów oraz przechowywane przez czas w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.

9) Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych.

10) Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

11) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu możliwości zawarcia i realizacji umowy. Odmowa podania danych może uniemożliwi kontakt z Tobą, a tym samym Twój udział w czynnościach przed zawarciem lub realizacji umowy.

12) W procesie zawierania i realizacji umowy nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.

KALKULATOR CEN USŁUG

Kalkulator sprzątania biur

Krok 1 z 5

Wielkość powierzchni i częstotliwość sprzątania


W polach poniżej podaj łączny metraż powierzchni do czyszczenia z podziałem na poszczególne kategorie pomieszczeń oraz określ jak często w tygodniu mają one być sprzątane.

Poszukujesz innego rodzaju usługi? Sprawdź inne nasze kalkulatory lub skontaktuj się z nami. Nasi niezawodni specjaliści przygotują dla Ciebie indywidualną ofertę!
Powrót
Dalej
Krok 2 z 5

Pomieszczenia higieniczno-sanitarne


W polach poniżej podaj łączny metraż powierzchni higieniczno-sanitarnych do czyszczenia (toalety, szatnie, łaźnie itp.) oraz określ jak często w tygodniu mają one być sprzątane.
Powrót
Dalej
Krok 3 z 5

Dodatkowe usługi


W przypadku usług dodatkowych kalkulator oblicza jednorazowy koszt danej usługi.
Powrót
Dalej
Krok 4 z 5

Podsumowanie


Dziękujemy za skorzystanie z naszego kalkulatora cen usługi sprzątania powierzchni biurowych. Poniżej znajdziesz podsumowanie swojej kalkulacji*:


Sprzątanie powierzchni biurowych i socialnych:
Częstotliwość sprzątania (ilość dni w tygodniu)1
Sprzątanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych:
Częstotliwość sprzątania (ilość dni w tygodniu)1
Usługi dodatkowe:

Usługi dodatkowe:

*UWAGA! Uzyskane na skutek użycia kalkulatora ceny świadczonych usług nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 §1 K.c., lecz stanowią wyłącznie informacje o których mowa w art. 71 K.c., umożliwiające potencjalnym klientom zorientowanie się w warunkach finansowych świadczenia usług, będące wyłącznie zaproszeniem do podjęcia negocjacji celem zawarcia umowy.
Powrót
Dalej
Krok 5 z 5

Wypełnij formularz kontaktowy i poznaj szczegółową wycenę!

W ciągu kilku minut otrzymasz od nas na maila wycenę usługi sprzątania powierzchni biurowych na podstawie uzupełnionego formularza. Aby jak najlepiej dopasować zakres usług i cen do Twoich potrzeb nasz konsultant skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe w celu ustalenia szczegółów i sporządzenia indywidualnej oferty końcowej.

###
###
###
Powrót
Dalej
Wyślij zapytanie

KALKULATOR CEN USŁUG
Close